راه‌یابی 350 دانشجوی نخبه به مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

مدیر کل معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از رقابت همزمان 350 نفر از دانشجویان نخبه در مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور خبر داد.

مصطفی باغدار‌نیا مدیر کل معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بیستمین جشنواره سراسری مسابقات قرآن و عترت اظهار داشت: این مسابقات به صورت سراسری در کلیه واحدهای دانشگاه پیام نور در دو بخش دانشجویی و استادان برگزار شده و این کار با هدف ارتقای سطح دانش قرآنی در دانشگاه پیام نور انجام می‌پذیرد.

وی یادآور شد: بیستمین جشنواره قرآنی با هدف عالی ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین نسل جوان و دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه‌های مختلف قرآنی در 2 بخش کتبی و شفاهی و قرائت قرآن صورت می‌پذیرد و تا هم اکنون استقبال زیادی از این جشنواره شده است.

باغدار‌نیا عنوان کرد: این جشنواره در بیست رشته و در حوزه‌های پژوهشی، فناوری،‌ قرائت قرآن و تفسیر برگزار شده و بحث پژوهش در این دوره بسیار مورد توجه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام نور قرار گرفته است.

مدیر کل معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور تاکید کرد:‌ بخش کتبی بیستمین جشنواره مسابقات قرآن و عترت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و برگزیدگان آن به مسابقات قرآنی ملی وزارت علوم راه پیدا می‌کنند.

وی گفت: در این دوره 350 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی به رقابت با یکدیگر پرداخته و همگی این افراد جزو نخبگان قرآنی دانشگاه پیام نور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار