اگر منصوریان از انگلیس پیشنهاد دارد لحظه ای درنگ نکند

دین محمدی: کره را می بریم و به جام جهانی صعود می کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر تیم ملی همان روند خوب بازی با ازبکستان را حفظ کند و در دفاع کم اشتباه ظاهر شود، با پیروزی مقابل کره جنوبی به جام جهانی روسیه صعود می کنیم.

سیروس دین محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی اظهار کرد: در بازی با ازبکستان بسیار امیدوارکننده و فراتر از سطح مورد انتظار ظاهر شدیم اما به نظر من برابر کره جنوبی کار دشوارتری پیش رو داریم.

وی افزود:باید مراقب ضد حمله های تیم کره جنوبی باشیم،خط دفاع کره ای ها ضعیف است و این تیم در بازی خود با تیم ملی چین با خوش شانسی و نتیجه سه بر دو پیروز شد.اگر تیم ملی همان روند خوب بازی با ازبکستان را حفظ کند و در دفاع کم اشتباه ظاهر شود ان شاالله با پیروزی مقابل کره جنوبی به جام جهانی روسیه صعود می کنیم.

دین محمدی همچنین در خصوص تعطیلات لیگ در فصل جاری گفت:تعطیلات لیگ نفع چندانی برای باشگاه ها نداشت و فقط به نفع تیم ملی بود.اگر برابر کره جنوبی نتیجه بگیریم مشخص می شود که وقفه هایی که بین بازی های لیگ ایجاد شد برای تیم ملی مفید بوده است.البته بعضی از باشگاه ها از این تعطیلات ضرر کردند اما در شرایط حساس کنونی صعود ملی پوشان به جام جهانی بسیار مهم است و همه باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت فعلی این تیم عنوان کرد:شرایط استقلال در دو بازی اخیر کمی بهتر شده است زیرا در هفته هفتم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به یک برد دلچسب دست یافت و در مرحله یک سی و دوم جام حذفی نیز توانست تیم دسته دومی ملوان نوین را شکست دهد.

وی ادامه داد: البته تیم ملوان نوین حریف قدرتمندی نبود اما همین دو پیروزی نیز روحیه بازیکنان و کادرفنی را افزایش داد و من امیدوارم آبی پوشان پایتخت همین روند رو به رشد را ادامه دهند.

دین محمدی با اشاره به ادعای علیرضا منصوریان مبنی بر داشتن پیشنهاد از تیمی در لیگ دسته اول انگلستان تصریح کرد: از صحت و سقم ادعای منصوریان خبر ندارم اما به وی توصیه می کنم اگر واقعا از یک تیم دسته اولی انگلیسی پیشنهاد دارد لحظه ای درنگ نکند و مربیگری در تیم میانه جدولی استقلال را فورا رها کرده و دست رد به سینه باشگاه انگلیسی نزند،زیرا خود من نیز در دوران بازیگری ام پیشنهاداتی از برخی تیم های خارجی داشتم اما به دلایلی نتوانستم به آن پیشنهادات جواب مثبت بدهم.

وی در پایان افزود: منصوریان باید بداند چنین فرصت هایی سخت پیدا می شوند و اگر پیشنهادی از یک تیم خوب اروپایی دارد حتما باید با آن تیم به توافق برسد و ایران را از داشتن یک مربی لژیونر محروم نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار