به مناسبت دهه اول محرم، نماز وحدت در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اقامه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در این دیدار حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی امام جمعه خرمشهر، ولی‌الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر، حجت‌الاسلام عادل رویوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر، مجید حسین‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، عبدالمجید عقیلی رئیس هیات رزمندگان خرمشهر و... حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی که سخنران این مراسم بود، به وجود مشکلات و سختی‌ها در زندگی اشاره  کردو گفت: ما باید به جایی برسیم که امروز ما با دیروز تفاوت داشته باشد و زندگی در تمام مراحل برای ما کلاس درس باشد.

وی افزود: در آیات و روایات به ما دستور داده شده است که در هنگام اذان و قرآن استماع کنیم، اما من کمتر کسی را دیدم که در مجالس و محافل نسبت به این عمل مقید باشد.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه مقصود از استماع این است که با جان و دل گوش فرا داد و سپس به آن عمل کرد، گفت: این استماع به قرآن و اذان سازنده است و باید این اعمال خیر را در مسیر خود که راهزن وجود دارد، حفظ کنیم.

در این مراسم پس از سخنرانی امام جمعه خرمشهر، مدیحه‌سرایی توسط مداحان پاسدار اجرا شد و در ‌‌نهایت سفره بابرکتی با نام سیدالشهدا(ع) برپا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.