اظهارات زننده نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا علیه زنان اگر چه تنفربرانگیز؛ اما بیانگر واقعیتی تلخ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون سی ان ان، رفتار توهین آمیز و زننده نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا اگر چه تنفربرانگیز اما بیانگر واقعیتی است که زنان از جانب افرادی همچون دونالد ترامپ با آن روبرو هستند.
 
"جیل فیلیپوویچ"، روزنامه نگار و ستون نویس سیاسی ساکن نایروبی در کنیا در گفتگو با سی ان ان تاکید کرد متاسفانه زنان آمریکایی به طور غریزی تجربه های بسیاری را در زمینه رفتار توهین آمیز و تنفرانگیز مردانی همچون ترامپ دارند و این واقعیتی انکار ناپذیر است. مردان در آمریکا زنان را مورد آزار جنسی قرار می دهند و از این آزار و اذیت، جوک های سرگرم کننده می سازند. سخنانی که از زبان دونالد ترامپ پخش شد نه تنها زننده است بلکه خشونت ضد زن را تشویق می کند و قابل پیگیری حقوقی است.

وی با اشاره به بهانه تراشی ترامپ و تلاش وی برای متهم کردن بیل کلینتون، رئیس جمهور پیشین آمریکا و همسر هیلاری تاکید کرد: اتهام هایی که ضد بیل کلینتون مطرح شد ثابت نشده است و زنانی هم که خود را قربانی معرفی می کردند خیلی قابل اعتماد نبودند. در ضمن چه این اتهام ها ضد بیل کلینتون درست باشد چه نباشد او نامزد ریاست جمهوری نیست بلکه هیلاری کلینتون نامزد است. فکر می کنم بسیاری از زنان از اینکه بخواهند در زندگی نقش نگهبان اخلاقی مردان را ایفا کنند، بیزارند. حالا ترامپ می خواهد اینگونه القا کند که مقصر اصلی رفتار بیل کلینتون با زنان هیلاری است اما چنین دیدگاهی خوشایند زنان نیست زیرا آنها نمی توانند هم رفتار خودشان را درست انجام دهند و هم مراقب باشند رفتاری غیراخلاقی از مردانی که در زندگی شان وجود دارد سر نزند. 

این روزنامه نگار ساکن نایروبی ضمن رد اتهام هایی که ترامپ ضد هیلاری کلینتون مطرح می کند گفت هیچ یک از این اتهام ها ثابت نشده و بی پایه و اساس است. بیشتر زنان در آمریکا به ترامپ رای نمی دهند اما هستند زنانی که فکر می کنند بر زبان آوردن چنین سخنانی زشت و زننده از سوی مردان خیلی عجیب و غریب نیست و از شنیدن آن ناراحت نمی شوند. در ضمن گروهی از زنان هم هستند که از روی ترس و به زور مجبور می شوند به ترامپ رای بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
این یارو خودش گفته که کامل نیست خیلی مردا توخلوت از حرفها میزنند این بختش برگشته صداش ضبط شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
حتی فیلم هایی که در زمینه انتخاباتی آمریکا ساخته مهم ترین افشاگری های نامزد ها علیه یک دیگر رابطه جنسی هست باید دید هدف چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
قشنگ معلومه طرف طرفدار دموکرات هاست...اصلا بی طرف نیست..
نه ترامپ و نه هیلاری هیچکدوم خوب نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
مگه قرار خوب باشند
آخرین اخبار