بیلی بوش، مجری برنامه تودِی شو، به دلیل سخنان زننده‌اش در ویدیوی افشاشده همراه با ترامپ، به صورت موقت از شغلش برکنار شد.

به گزارش گروه بین‌‎الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، "بیلی بوش" مجری برنامه "تودِی شو" که به دلیل سخنان بی‌شرمانه‌اش همراه با دونالد ترامپ -- نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- در ویدیو منتشر شده اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود، به صورت موقت از شغلش برکنار شد.

برنامه تلویزیونی تودِی شو، از شبکه "ان‌بی‌سی" پخش می‌شود. مسئول اجرایی این برنامه در یادداشتی نوشت: "ما از وقایع 48 ساعته اخیر عمیقا متاثر شده‌ایم. بگذارید واضح بگویم، لحن سخنان بیلی در این ویدیو قابل توجیه نیست. شبکه ان‌بی‌سی تصمیم گرفته است بیلی را موقتا برکنار کند و درباره این مسئله بررسی‌های بیشتری انجام دهد."

وی مشخص نکرد تعلیق بیلی بوش چه مدت به طول خواهد انجامید.

پس از انتشار یک ویدیو مربوط به سال 2005 که در آن بیلی بوش و دونالد ترامپ مشغول به زبان آوردن سخنان مبتذل و ضد زن بوده اند، این مجری تلویزیونی در کانون توجه قرار گرفت.

بیلی بوش روز جمعه درباره سخنانش در این ویدیو ابراز شرمندگی کرد. با این‌حال، وی افزود: "این ویدیو مربوط به 11 سال پیش است. من جوان‌تر بودم و به صورت احمقانه خواستم با ترامپ موافقت کنم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار