معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: بیش از سه هزار و 500 شهروند شیرازی از برنامه‌ های طرح مسجد محوری در شهریورماه بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز به تشریح برنامه‌ های طرح مسجد محوری در شهریورماه امسال پرداخت و گفت: تعداد 25 کارگاه آموزشی در دو بخش شهروندی و حوزه اجتماعی برگزار شده است که دو هزار و 490 نفر از شهروندان از این برنامه بهره‌مند شدند.
وی حقوق متقابل خانوادگی، صله‌رحم، روابط همسایگی، فرهنگ و منطق رانندگی، فرهنگ زندگی جمعی و آپارتمان‌ نشینی و حقوق متقابل اجتماعی را از جمله اولویت‌ های تعیین شده برای آموزش شاخص‌ های سبک زندگی و فرهنگ شهروندی عنوان و خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ های طرح مسجد محوری با محوریت این اولویت‌ ها اجرا می‌ شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تعداد اردو های فرهنگی در شهریورماه را 26 مورد اعلام کرد و افزود: 3 هزار نفر از شهروندان شیرازی مخاطب این برنامه بوده‌اند.
به گفته همتی تعداد 21 تور گردشگری در شهریورماه امسال توسط فرهنگسراها برگزار شده که 870 نفر در این تورها شرکت کردند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز برنامه و خدمات ورزشی این معاونت در شهریورماه را 118 اجرا برشمرد و تصریح کرد: 3 هزار و 270 نفر در این برنامه‌ ها حضور یافتند.
وی با اشاره به اینکه 64 اتوبوس برای ارائه خدمات رفت و برگشت مخاطبان طرح مسجدمحوری در اختیار مساجد بوده‌اند، بیان کرد: 3 هزار و 200 نفر نیز از این خدمات بهره‌مند شدند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه در شهریورماه امسال 17 مورد تبلیغات محیطی و شهری در سطح شهر انجام شده، عنوان کرد: نصب 206 متر بنر و هزار و 450 عدد پوستر نیز در این مدت توسط سازمان فرهنگی صورت گرفته است.
همتی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه‌ها منجر به تقویت فرهنگ کار جمعی و مشارکت‌ های مردمی و انضباط اجتماعی می‌ شود، گفت: در شهریورماه امسال از هزار و 550 نفر از مخاطبان طرح مسجد محوری پذیرایی شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز، پرهیز از مصرف‌ گرایی، پرهیز از پرخاشگری و نابردباری، پرهیز از قانون‌ گریزی و ترویج تفریحات سالم را از دیگر اولویت‌ های تعیین شده برای آموزش شاخص‌ های سبک زندگی و فرهنگ شهروندی در طرح مسجدمحوری بیان کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار