فیلم‌هایی باعث رونق سینما در سال 95 شدند که هم اجتماعی و هم کمدی بودند.

مرتضی شایسته تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزیابی خود از سینمای سال 95 گفت: اول که صحیح نیست مانند برخی بگوییم مخاطبان و استقبال از سینما در قیاس با سال های گذشته از نظر تعداد تماشاچی و قیمت بلیط فرق نکرده و یا کم شده است. اگر میزان مخاطب ده سال اخیر را مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد پس از گذشت این مدت افزایش تماشاچی داشتیم که برای سینمای ایران بسیار خوب است و نوید روزهای بهتری هم می دهد.

وی با اشاره به فیلم‌هایی که باعث رونق بیشتر سینما شدند، اذعان داشت: فیلم‌هایی باعث رونق سینما در سال 95 شدند که هم اجتماعی و هم کمدی بودند و مجموعه همه این‌ها روی هم رفته توانسته تماشاچی را به سینماها بکشاند؛ یعنی فیلمسازان ما در عین اینکه لیاقت و شایستگی اش را دارند، فهمیدند باید انواع و اقسام فیلم‌ها را ساخت.

وی افزود: اگر فیلم‌ها را ببینید، متوجه می‌شوید اکثر کارگردان‌ها جوان هستند و کارهای جدیدی را ارائه دادند؛ آثاری که در جذب مخاطب بسیار موفق بوده است.

شایسته که پخش‌کننده فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» است، درباره پیش بینی خود از استقبال مردم از این فیلم اظهار داشت: این فیلم با مخاطب فراوان و موفقیت در اکران روبرو خواهد شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار