نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مدارک مستند 80 هزارمیلیارد ریال تخلف مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مقصودی در سبزوار افزود: تخلفات مالی صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولتهای گذشته است.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان طراح استیضاح هیچگاه از واژه اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان استفاده نکرده اند بلکه همواره بحث فساد مالی را برای تخلفاتی که انجام شده بکار برده اند.

وی ادامه داد: تشخیص وقوع جرم اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده قوه قضائیه است.

مقصودی افزود: شبکه مفسدان مالی این صندوق در دولتهای گذشته شکل گرفته و انتظار نمایندگان مجلس از وزارت آموزش و پرورش شفاف سازی در جهت شناسایی افراد متخلف است.

وی ادامه داد: تاکنون پنج نفر از افراد متخلف توسط دستگاه قضا بازداشت شده اند و دستور دستگیری و بازداشت سه نفر دیگر نیز صادر شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست و انتظار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش تحقیق و تفحص در جهت شفاف سازی، برخورد، برکناری افراد مرتبط با فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان و جلوگیری از فساد مالی بیشتر است.

سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.