حاشیه های آخرین تمرین تیم ملی در آستانه بازی با کره جنوبی؛

مشت های گره کرده ای که مشت کره ای ها را باز می کند

آخرین تمرین تیم ملی قبل از رویارویی با کره جنوبی زیر نظر کی‌روش در پژوهشگاه نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم ملی در حالی ساعت 10:55 در پژوهشگاه نفت آغاز شد که کی‌روش به عنوان نفر نخست وارد چمن شد و سپس بازیکنان یکی پس از دیگری به داخل زمین آمدند. بعد از حدود ده دقیقه تمرین با نشاط بازیکنان تیم ملی و کادر فنی عکس یادگاری انداختند،نکته قابل توجه این بود که کره ای ها  قبل از انداختن عکس مشت های خود را گره کردند و اینچنین برای عکس انداختن آماده شدند ،با توجه به این رفتار کره ای ها ، بازیکنان تیم ملی ایران نیز به سرعت مشت های خود را گره کردند و در نهایت هردو تیم با مشت های گره کرده در عکس یادگاری برای هم کری خوانی کردند.

مشت های گره کرده ای که مشت کره ای ها را باز می کند

 قرار شد بازیکنان بعد از تمرین برای استراحت به هتل بروند و آماده بازی با کره جنوبی شوند.

رامین رضائیان مدافع تیم‌ملی به عنوان آخرین نفر در تمرینات حضور یافت. همچنین پژمان منتظری بازیکن مصدوم تیم‌ملی زیر نظر خانلری پزشک تیم تمرینات اختصاصی خود را انجام داد.

دروازه‌بان های تیم ملی با لباس های سبز رنگ در ضلع جنوبی ورزشگاه پژوهشگاه نفت حضور یافتند و زیر نظر دن کاسپار به تمرین پرداختند.

کریم باقری هم پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین توانست با کی‌روش روبرو شود و با وی به خوش و بش پرداخت.

شاگردان کی‌روش پس از انداختن عکس یادگاری زیر نظر او‌سیانو کرو‌ز و جواد نکو‌نام به تمرینات استقامتی پرداختند . بعد از انجام کارهای تا‌کتیکی و گذشتن 15 دقیقه از تمرین خبرنگاران، پژوهشگاه نفت را ترک کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار