دبیر کمیته فرهنگ شهروندی از اختصاص 300 تابلو تبلیغات شهری به موضوع محرم و وفاداری یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سعید امامی رسالت کمیته فرهنگ شهروندی را اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به شهروندان عنوان کرد و گفت: تابلوهای شهری، شاه راه ارتباطی مردم با این کمیته هستند که در تمام نقاط شهر وجود دارند و مردم به خصوص هنگام قرمز شدن چراغ راهنما از هشدارها و مفهوم این تابلوها آگاه می‌شوند.

وی با اشاره به موضوع تبلیغات شهری و نمایش یادآوری وفاداری یاران امام حسین(ع) افزود: این طرح‌ها از 18 مهرماه به مدت 15 روز بر روی تابلوهای شهری اصفهان نصب شده که به طور ویژه در قالب پنج طرح گرافیکی در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان به نمایش در آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این تابلوها بر روی 300 تابلو شهروندی در سطح شهر اصفهان نصب شده‌اند که هر یک فداکاری‌ها و وفادای های یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا را با اشعار و تصاویر جذاب به شهروندان یادآوری می‌کند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای دریافت تصاویر تابلوهای تبلیغات شهری با موضوع محرم می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.