دوره جدید تابلوهای تبلیغات شهری اصفهان به موضوع مشارکت اجتماعی و تأثیر حضور شهروندان در انتخابات اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگا ه خبرنگاران جوان از اصفهان ، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان این مطلب گفت: هر ساله در آستانه انتخابات کمیته فرهنگ شهروندی در حوزه روابط اجتماعی به موضوع مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و در نگاه بالاتر اداره امور کشور به عنوان یکی از موضوعات مهم می پردازد.
محمدحسن مردانی افزود: یکی از مصادیق مهم مشارکت شهروندان حضور در انتخابات است که مردم سرنوشت شهر و کشور خود را تعیین می کنند لذا در همین راستا به منظور افزایش مشارکت و حضور حداکثری شهروندان تبلیغات این دوره به موضوع مشارکت اجتماعی و شرکت در انتخابات اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: در این دوره 300 تابلوی شهری با بهره گیری از دو موضوع محوری انتخابات شامل تأثیر اثر انگشت هر فرد در سرنوشت ملت و روحیه ملی گرایی و پیوند این دو موضوع با یکدیگر به بحث شرکت در انتخابات توجه دارد.
وی ادامه داد: ورزش، فناوری، دانش افزایی، هنر، تولید ملی و اقتصاد از مسائل قابل توجهی هستند که اگر رونق یابند فضای مدیریتی کشور متحول می شود لذا هر یک از طرح های تبلیغات شهری نیز در قالب پرداختن به این عرصه ها و تأثیر اثر انگشت هر فرد در موضوع انتخابات این موضوع را یادآور می شود.
مردانی گفت: مردم در تمامی عرصه های عنوان شده اثر گذار هستند و لذا امیدواریم هر یک از این طرح ها بر یادآوری این موضوع در بین شهروندان مؤثر واقع شود و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم .




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.