پس از انصراف مشتریان بزرگ از شرکت در مناقصه توییتر، این شبکه اجتماعی راهکار جدیدی را برای جذب کاربران در نظر می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، پس از این‌که خریداران احتمالی توییتر اعلام کردند در مناقصه این شرکت حاضر نخواهند شد، این شبکه اجتماعی در تلاش برای جلب کاربران جدید، بر ویژگی پخش ویدیو‌های زنده تمرکز خواهد کرد.

پیش از این، شرکت‌هایی مانند گوگل، سیلزفورس و والت دیزنی به خرید توییتر علاقه نشان داده و با بانک‌ها درباره این مسئله مشورت کرده بودند. اکنون به نظر می‌رسد هیچکدام از این شرکت‌ها در مناقصه توییتر شرکت نخواهند کرد. روز جمعه، توییتر یک جلسه مشاوره‌ای با اعضای هیئت مدیره بر سر مسئله فروش این شبکه اجتماعی را لغو کرد.

در صورتی که توییتر به فروش نرسد، این شرکت راهبرد‌های دیگری را به کار خواهد گرفت. ویژگی پخش زنده ویدیو می‌تواند در بخش سیاسی، ورزشی و تفریحی مورد استفاده قرار گیرد. به این وسیله، افرادی که حساب کاربری توییتر نیز ندارند می‌توانند به این شبکه اجتماعی جذب شوند. توییتر همچنین می‌تواند با نمایش تبلیغات در ویدیو‌ها به کسب درآمد بپردازد.

ارزش سهام توییتر در یک سال گذشته 35 درصد کاهش یافته است. ارزش سهام این کشور در ماه اوت (31 روز منتهی به 10 شهریور) به 18.25 دلار رسید. این در حالی است که ارزش اولیه این سهام که در سال 2013 در دسترس عموم قرار گرفت، 26 دلار بوده است. پس از کاهش سهام توییتر، هیئت مدیره مسئله فروش این شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار