وحدت و قوی‌بودن ایرانیان لرزه بر تن دشمنان فتنه انگیز انداخته است، بنابراین این قدرت، وحدت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه باید همواره حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: ابتدا برای بازگرداندن کسانی که به راه باطل رفته‌اند باید با حکمت، برهان و دلیل حرف زد تا از راه باطل به سمت حق و حقیقت بازگردند.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه کسانی هستند که حکمت را خوب تشخیص می‌دهند اما هوای نفس آنها را به باطل کشانده که این دسته از افراد نیاز به موعظه حسنه دارند، افزود: بار کج به منزل نمی‌رسد باید درست شد و به راه راست رفت.

وی با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد جدال کند شما هم با او جدال کنید اما جدال احسن، گفت: گاهی افرادی پیدا می‌شوند که حق و باطل برایشان معنا ندارد و به دنبال برنامه‌های فساد و به هم ریختن جامعه و مردم هستند و به درست و غلط بودن آن هم کاری ندارند و می‌خواهند زمینه را برای دشمن فراهم کنند که در اینجا نصیحت و جدال معنا ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در راه انبیاء باید از قدرت استفاده کرد، افزود: گاهی با انسان‌های بدتر از گرگ مواجه می‌شویم که این افراد هیچ زبانی جز قدرت را نمی‌فهمند.

وی گفت: وقتی دشمن در شما بوی ضعف را احساس کند از هر جایی که بیرونش کنید از راه دیگری وارد می‌شود و تنها چیزی که پاسخ این افراد را می‌تواند بدهد قدرت بوده، زیرا ضعیف بودن عامل مرگ است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار