از جدیدترین تجهیزات اتاق سکوت کشور در یزد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جدیدترین تجهیزات کنترل بیماران اعصاب و روان در اورژانس و کلینیک چند تخصصی مغز و اعصاب و روان بیمارستان بهمن یزد با حضور مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از تجهیزات اتاق سکوت بیمارستان بهمن گفت: تا سال 94 تعداد هشت هزارو 100 تخت روانپزشکی در سطح کشور ایجاد شده بود و فقط طی پارسال یک هزار تخت به این تعداد افزوده شد و هم اکنون 9 هزار و 100 تخت فعال در مراکز روان پزشکی کشور موجود است.

وی تصریح کرد: اتاق سکوت بیمارستان بهمن با بالاترین استانداردها در این مرکز راه اندازی شده که در کشور بی نظیر است.

مدیرکل دفتر سلامت اجتماعی، روانی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 هزار تخت روانپزشکی در کشور مورد نیاز است گفت: حمایت های وزیر بهداشت در حوزه نیازهای روانپزشکی بی نظیر است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در این چند سال کمبود تختهای روانپزشکی در کشور رفع شود.

در این آیین جدیدترین تجهیزات کنترل بیماران اعصاب و روان شامل هشت مورد تنگ جامه مهارکننده و اتاق سکوت با بالاترین استانداردها در اورژانس و کلینیک چند تخصصی مغز و اعصاب و روان بیمارستان بهمن یزد به بهره برداری رسید.

هزینه خرید هر تنگ جامه 240 دلار اعلام شد ضمن آنکه هزینه تجهیز اتاق سکوت هم توسط خانواده خیر حمامی به یاد شادروان صدیقه بیطرف به مبلغ 230 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار