زاهدان؛

تفکر حُسینی و زینبی در ذهنمان بپرورانیم

امام جمعه زابل گفت: باید خودمان را به فرهنگ حسینی (ع) آراسته کنیم و تفکر حُسینی و زینبی در ذهنمان شکل بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا در گردهمایی بزرگ شوراها، هیأت اجرایی و طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در مصلی المهدی (عج) زابل، اظهار کرد: ما نیاز به عزدارای و ریختن اشک برای امام حسین (ع) داریم تا آب حیات بگیریم و زنده بمانیم والا می‌میریم و مردگان متحرک می‌شویم به مثل خوارج، کفار و مشرکینی که راه حق را نشناختند، پس ما نیاز به امر به معروف و نهی از منکر داریم.

امام جمعه زابل افزود: تشکیل حُکومت اسلامی یکی از مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است که پیر جماران آن را انجام داد که یکی از بزرگترین امر به معروف و نهی از منکرها است که بستر نشر معارف ایجاد شود و من و شما به سمت خدا سوق داده شویم.

وی ادامه داد: یکی از مصداق کامل امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه امام راحل عظیم‌الشان و بقای و حفظ این نظام اسلامی است که توسط خلف صالح ایشان به نحوه احسن انجام می‌گیرد.

کیخا گفت: لبیک و عزاداری برای امام حسین (ع) یعنی به مثل میرحسینی‌ها و عالی‌ها از تمام تعلقات دنیا خود را رها کنی و آنجایی که باید برای دین مال خرج کنی برای دینت هزینه کنی و آن مرحله ای که جان را فدای دین کنی جان را دریغ نکنی و فدا کنی!
انتهای پیام/گ
برچسب ها: تفکر ، حسینی ، زینبی ، ذهنمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.