مدیرعامل درمانگاه مصباح از فعالیت دارالشفای حسینیه اعظم زنجان گفت: ۸۰ پزشک و پرستار به صورت افتخاری در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ،داود وفا مدیرعامل درمانگاه مصباح گفت : دارالشفای حسینیه اعظم زنجان، یکی از مجموعه‌های زیر نظر این مسجد است که فعالیت بسیار خوبی دارد.
وی با اشاره به اینکه دارالشفای حسینیه اعظم زنجان با ارائه خدماتی از جمله پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشکی، مامایی و خدمات پاراکلینیکی فعالیت می‌کند، اضافه کرد: در نتیجه فعالیت دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به صورت مستقیم برای ۴۰ نفر در طول سال اشتغالزایی شده که شامل پزشک و پرستار و … است.
مدیرعامل درمانگاه مصباح حسینیه اعظم با بیان اینکه در طول سال پایین‌تر از تعرفه وزارت بهداشت و در دهه محرم به صورت رایگان در خدمت عموم همشهریان است، اضافه کرد: در ماه محرم این دارالشفا به صورت ویژه فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در دهه اول محرم دارالشفا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۴ فعال است، افزود: از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.
وفا همچنین با اشاره به ارائه خدمات دندان پزشکی نیز  از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۹ تا ۲۴  و گفت: خدمات آزمایشگاهی، MRI  و سونوگرافی نیز بنابر تشخیص پزشکان و معرفی‌نامه از درمانگاه با ارجاع بیماران به مراکز به بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه خدمات فیزیوتراپی در دارالشفا با هماهنگی و اعلام آمادگی مراکز مربوط و با دادن معرفی‌نامه در مراکز تخصصی ارائه می‌شود، تصریح کرد: فعالیت پزشکان متخصص نیز به صورت نوبت دهی و طبق برنامه از ساعت ۲۰ به بعد انجام می شود.
مدیرعامل درمانگاه مصباح حسینیه اعظم همچنین از ارائه خدمات پرستاری در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: خدمات پرستاری در این مرکز درمانی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ انجام می شود.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت این مرکز درمانی از آغاز ماه محرم تاکنون اضافه کرد: طبق آمار در روزهای معمولی صدها نفر به دارالشفای حسینیه اعظم زنجان مراجعه می‌کنند.
وفا با اشاره به اینکه ویزیت بیماران در این مرکز در سه شیفت انجام می‌شود، افزود: در دهه اول محرم ۸۰ پزشک و پرستار به صورت افتخاری در حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده و خدمات مربوط را به بیماران ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: حضور متخصصین بیماریهای قلبی و عروقی، پوست، داخلی، مغز و اعصاب، ارولوژی، ارتوپدی، چشم پزشکی، کودکان، زنان و مامایی و دندانپزشکی از جمله خدمات قابل اشاره در طی دهه اول محرم است.
مدیرعامل درمانگاه مصباح حسینیه اعظم با اشاره به استقبال پزشکان از فعالیت دارالشفای حسینیه اعظم زنجان گفت: هم‌اکنون به جایی رسیده ایم که دارالشفا گنجایش پذیرش پزشکان افتخاری که دوست دارند در این محل به صورت رایگان فعالیت کنند را نداریم .
وی با اشاره به برنامه‌های مسؤولان این دارالشفا برای توسعه و گسترش آن گفت: این امر موجب ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مراجعه‌کنندگان می‌شود.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.