مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت وام خود اشتغالی تا سقف 15 میلیون تومانبه مددجویان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ وارثی افزود : بازپرداخت این وام 5 ساله و با کارمزد 4 درصد محاسبه می شود.

پرداخت وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی

وی اضافه کرد : افراد قبل از درخواست وام باید آماده سازی شغلی داشته و حتما در دوره های آموزش کسب و کار سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده باشند.

به گفته ی مدیرکل بهزیستی استان ، افراد متقاضی پس از تشکیل پرونده به بانک عامل معرفی شده و مبلغ وام را دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: این وام به تمام اقشار جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی از جمله بانوان آسیب دیده،گروه های معلول جسمی وبهبود یافتگان  تعلق می گیرد که  شامل  تسهیلات کارفرمایی ، خویش فرمایی و مشاغل خانگی است .

وارثی یادآور شد : بهزیستی به منظور توانمندسازی و خروج  حداقل 10 درصد  جامعه هدف سازمان از چرخه حمایتهای مستمر در سال ،  اقدام به  انعقاد تفاهمنامه همکاری با بانک های عامل استان برای  ایجاد اشتغال پایدار مددجویان  با تسهیل و تسریع در پرداخت وام های خوداشتغالی کرده است.

وارثی از رشد 83 درصدی بانک ملی در پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان این سازمان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت : بانک های عامل پارسال با پرداخت 4 میلیارد و 340 میلیون ریال از 336 طرح خود اشتغالی مددجویان سازمان بهزیستی حمایت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان عنوان کرد : سال گذشته 447 طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی به بانک های عامل استان معرفی شده  که از این تعداد 336 طرح پذیرفته و تسهیلات  مورد نیاز اعطا شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار