مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن گفت: ۴۰۰ کیف سلامت در مدارس مناطق کم‌برخوردار مشهد توزیع شد.

توزیع 400 کیف سلامت در مدارس کم‌برخوردار مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باغبان افزود: 400 کیف سلامت تحت عنوان جشن "مهر و مقاومت" در مناطق کم‌برخوردار توزیع شد و این تعداد کیف که شامل کلیه اقلام لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و ... بوده است در یکی از مدارس مقطع ابتدایی مناطق کم‌برخوردار و در برخی محلات این مناطق توزیع شد.

وی تصریح کرد: این کیف‌ها با نگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی تهیه شد و تمامی اقلام موجود در کوله‌پشتی ساخت کشور بوده تا بتوانیم به فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولید ملی کمک کنیم.

وی ادامه داد:جشن "مهر و مقاومت" در دبستان دارالعلوم در منطقه توس برگزار شد و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 10، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه صحیح بازیافت زباله‌ها، چند موسسه خیریه و ... در تهیه و توزیع این اقلام فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن را یاری کردند.

مدیر فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن مشهد در خصوص نحوه توزیع این کوله‌پشتی‌ها افزود: مسئولان آموزش‌وپرورش ناحیه 7 دانش‌آموزانی را که واقعاً نیازمند بوده شناسایی کرده و این کیف‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دادند.

باغبان گفت: 500 نفر در جشن "مهر و مقاومت" شرکت داشتند که نیمی از این افراد والدین دانش‌آموزان بودند که از این برنامه استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: این مراسم در قالب جنگ و با اجرای سرود، موضوع آغاز مدارس، وحدت و دفاع مقدس، ارائه اطلاعات در خصوص ایمنی و بازیافت و در قالب طنز برگزار شد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.