ارومیه؛

افتتاح یگان انتظامی شهرستان ارومیه

یگان انتظامی شهرستان ارومیه با حضور شهردار و فرمانده انتظامی استان به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه یگان انتظامی شهرستان ارومیه با با تاکید بر تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت عمومی در جامعه، افزود: امروز نیروی انتظامی محلی امن برای مردم و یک تهدید جدی برای تمامی مجرمانی که امنیت عمومی را برهم می زنند، است .

محمد حضرت پور، با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر و علی الخصوص مناطق کم برخوردار و حاشیه ایی از سیاستهای کلی شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد، افزود : این امر بستر ایجاد امنیت در مناطق مختلف شهر ارومیه را به همراه داشته است که با تعاملات موجود در زمینه های مختلف شرکتهای خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری میسّر شده است.

شهردار ارومیه لزوم گسترش حوزه های عمل نیروی انتظامی را با گسترش محدوده شهر ضروری دانست وتاکید کرد: شورای شهر و شهرداری ارومیه در ابعاد مختلف امنیت شهری و فرهنگی، مبارزه با مواد مخدر وفعالیتهای عمرانی همیشه همراه نیروی انتظامی است.

حضرت پور تصریح کرد با تعامل سازنده و مستمر بین ارگان ها و سازمان ها ی مختلف در زمینه امنیت اجتماعی میتوانیم به نقطه مطلوب و ایده آل برسیم.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار اصلانی، فرمانده انتظامی استان با اهدای لوحی از تلاشهای شهردار ومدیران شهری در همکاری و تکمیل ساختمان یگان انتظامی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: افتتاح ، یگان ، انتظامی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.