تصادف شديد در محور فرعی آبسرد در جاده ايوانكی _ فيروزكوه چهار كشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: با اعلام وقوع یك فقره سانحه رانندگی در جاده ایوانكی _ فیروزكوه در محدوده شهرستان گرمسار، ماموران پلیس راه به محل سانحه اعزام شدند.

سرهنگ حسن خسروجردی افزود: این تصادف در كیلومتر 14 محور فرعی آبسرد بین یك دستگاه وانت پراید و یک خودروی سواری سمند رخ داد.

وی گفت: وانت پراید در سبقتی غیرمجاز در این جاده دو طرفه در حالت شاخ به شاخ با خودروی سمند قرار می‌گیرد كه تلاش راننده سمند و فرار وی از تصادف هم بی‌نتیجه بوده و وانت با سواری سمند برخورد می‌كند.


رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به شدت بالای این سانحه تصریح كرد: شدت تصادف به گونه‌ای بود كه راننده 30 ساله وانت و سرنشین 40 ساله سمند در دم جان باختند.

وی اعلام کرد: سرنشین 32 ساله وانت و کودک دو ساله كه سرنشین سمند بود نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
سرهنگ حسن خسروجردی با تاكید بر توجه كامل رانندگان به قوانین به ویژه در جاده‌های دو طرفه خاطرنشان كرد: در این گونه محورها، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز از نكات مهم و كلیدی در پیشگیری از سوانح رانندگی است.
انتهای پیام/ م


برچسب ها: تصادف ، پراید ، سمند ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.