فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: سردار همدانی با اقدام فرهنگی فتنه 88 را خاموش کرد.

سردار همدانی با اقدام فرهنگی فتنه 88 را خاموش کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار فرجی در مراسم نخستین  سالگرد سردار همدانی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شهید همدانی یک شخصیت نظامی بود اما بعد فرهنگی‎اش به بعد نظامی غلبه داشت  افزود: : بسیاری از جوانان، علاقمند  حضور در سوریه هستند اما به دلیل محدودیت‎ها امکان اعزام این همه متقاضی وجود ندارد و ما برای اعزام  از مستشاران نظامی استفاده می کنیم.
 
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 15 هزار نفر برای اعزام  به سوریه مراجعه کردند، اما نمی‌توان این میزان را اعزام کرد و در استان همدان تعداد افرادی که برای دفاع از مقاومت مراجعه می کنند بسیار زیاد هستند بشکلی که این استان می تواند جبهه مقاومت را مدیریت کند.

فرجی اظهار داشت: شهید الوانی در شهر همدان گمنام بود و این شهید می‌خواست که گمنام بماند  در حالی که وی 33 مورد عملیات موفق انجام داده بود.

وی به  کار ویژه شهید الوانی در لبنان اشاره کرد و اظهار داشت:  وی پارسال در چنین ایامی در حلب زخمی شد و امسال  هم در این ایام در موصل به شهادت رسید.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید الوانی پنج بار سوریه رفته و در عملیات‌های ویژه حضور داشت  وتعداد زیادی از تکفیری‌ها را هلاک کرد اما سرانجام تروریست‌ها  به شهید الوانی از پشت سر حمله کردند و او را شهادت رساندند.

فرجی با بیان اینکه شهید همدانی با رسانه‎ها همراه بود، افزود: بنیاد شهید همدانی قبل از شهادت ایشان کلید خورده بود اما بعد از شهادت ایشان اسم بنیاد را شهید همدانی نامگذاری کردند.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.