رئیس مدیریت منابع آب شهرستان رزن از وجود 174 حلقه چاه غیرمجاز در رزن خبر داد و مقرر شد در طی دو ماه آینده چاه‎های غیر مجاز در اطراف چاه‎های آب شرب روستایی مسدود شود.

حکم انسداد 174 چاه غیر مجاز در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ محمدچهاردولی نیز با عنوان اینکه در انسداد چاههای غیر مجاز توزیع بخشی صورت می گیرد افزود: در راستای توزیع یکسان چاههای مسدودشده در شهرستان و جلوگیری از انتقاد مردم در سه بخش شهرستان رزن در انسداد چاههای غیر مجاز توزیع بخشی رعایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در رزن به صورت میانگین روزانه دو چاه غیرمجاز مسدود می‌شود.

همچنین مدیر حفاظت و بهرهبرداری از منابع آب استان همدان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رزن با بیان اینکه در پنج سال آینده دشت های استان به سطح ایستایی پایدار دست پیدا خواهد کرد، خواستار هماهنگی حوضه های آبریز شد و تصریح کرد: اگر هر استان به صوت جداگانه برای حوضه خود برنامهریزی انجام دهد به سرانجام مطلوب نخواهیم رسید لذا در راستای عملکرد مفید باید تمام حوضهها یک برنامه واحد را دنبال کنند.

داوود شاهسوند با عنوان اینکه در پنج سال آینده سطح آب‌های زیرزمینی پایدار خواهد شد افزود: طبق برنامههای از پیش تدوین شده در سند توسعه استان، دشت رزن ـ قهاوند به عنوان پایلوت این مهم، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دشت رزن- قهاوند در محدوده سیاسی شهرستان های همدان، فامنین ورزن واقع شده است، شهرستانهای مذکور باید به صورت هماهنگ برنامههای خود را تدوین کنند.


انتهای پیام/ص

برچسب ها: حکم ، انسداد ، همدان ، رزن ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار