طی شش ماهه نخست امسال،162فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجويان ومجريان طرح هاي خودکفایی استان سمنان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده سرپرست اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان سمنان،گیرنده گان وام های اشتغال را سرپرست خانوار بدون ضمانت امداد ، فرزند مددجوی تحت حمایت ومددجویان تک و چند خدمتی برشمرد و گفت : طی شش ماهه اول سالجاری 162فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به مددجويان ومجريان طرح هاي خودکفایی پرداخت شده است.
وی با تصریح بر اینکه کمیته امداد به دنبال کاهش وابستگی مددجویان به این نهاد و به تبع آن توانمند سازی خانواده‌ها است افزود: 162فقره وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی در طرح های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی، کارآفرینی وتبدیلی،تکمیلی وتوسعه ای با اعتبار بالغ بر 20میلیارد و 945 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت شده است.
خدابنده اظهار کرد : از مجموع162 فقره وام اشتغال،74 فقره وام خوداشتغالی و 16 فقره وام مشاغل خانگی از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکها و مابقی آن ازمحل اعتبارات امدادی به نیازمندان پرداخت شده است.
سرپرست اشتغال وخودکفایی کمیته امدادامام (ره) استان گفت: بیشترین تعداد وام اشتغال در طرح خودکفایی با 111 فقره و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 440 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت شده است و طرح های توان افزایی با  34 فقره به مبلغ 1 میلیاردو 940 میلیون ریال ،طرح های تبدیلی ، تکمیلی وتوسعه ای با 22 فقره به مبلغ 2 میلیاردو 45 میلیون ریال  و کار انگیزی با 17 فقره به مبلغ 520 میلیون ریال در رتیه های بعدی قرار دارند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.