مدیر کل کمیته امداد امام (ره)گفت:در اجرای مرحله نخست جشن عاطفه ها مردم استان بیش از 2.3 میلیارد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیر کل کمیته امداد امام (ره) گفت: مردم خیر استان سمنان در جشن عاطفه‌های امسال، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک کردند.
سید جواد رضوی افزود: همزمان با سراسر کشور، مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در 37 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی به 2 هزار و 400 دانش‌آموز نیازمند استان سمنان برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان سمنان بابیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال با رویکرد جدید اجرا و باهدف تأمین نیازهای دانش‌آموزان قبل از سال تحصیلی جدید برگزار شد، افزود: از مجموع دو میلیارد و 300 میلیون ریال کمک جمع‌آوری‌شده در مرحله اول جشن عاطفه‌های امسال، یک میلیارد و 110 میلیون ریال از نوع نقدی و مابقی از نوع کالا به پایگاه‌های کمیته امداد اهداشده است.
رضوی بابیان اینکه دو هزار و 400 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند، تأکید کرد: کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها، بی‌درنگ در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی گفت: سامانه پیامکی #1*023*8877* را از درگاه‌های کمک‌رسانی به افراد نیازمند در جشن عاطفه‌ها خواند و گفت: مردم نیکوکار تا می‌توانند تا دهم مهرماه و آغاز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از طریق این سامانه، کمک‌های خود را اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با اشاره به هدف کمیته امداد در فعال کردن دانش‌آموزان برای کمک به همکلاسی‌های نیازمندشان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که از اول تا دهم مهرماه با همکاری کمیته امداد و آموزش‌وپرورش اجرا می‌شود، کمک‌های خود را برای دوستان همکلاسی نیازمند هدیه کنند.
به گفته رضوی، سال قبل، در مرحله اول جشن عاطفه‌ها در 85 پایگاه، 2 میلیارد و 190 میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان جمع‌آوری شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.