رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی گفت :13 هزار شهید نیروی انتظامی سرمایه و پشتیبان ناجا است.

13 هزار شهید،سرمایه و پشتیبان نیروی انتظامی است/اقتدار و روحیه جهادی ناجا به برکت شهدا استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی رييس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل و غبار رویی مزار شهدا که امروز (پنج شنبه) در صحن حاج آقا مصطفی برگزار شد،اظهار داشت :نیروی انتظامی حدود 13 هزار شهید دارد که سرمایه و پشتیبان آن است. 

وی ادامه داد :همه مردم و مسئولان باید بدانند که اقتدار،  برکت و روحیه جهادی امروز به برکت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) محقق شده است. 

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد :همه باید در زنده نگه داشتن یاد امام حسین(ع) و شهدا احساس مسئولیت کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بیان داشت :نیروی انتظامی به درستی روحیه ایثارگری، جهاد و شهادت طلبی را زنده نگه داشته و به خوبی از شهدا و فرهنگ شهدات تجلیل می کند. 

وی گفت :شعار امروز نیروی انتظامی، ایثارگری، جهاد و شهادت نامگذاری شده و امسال نیز همانند سالهای گذشته با برگزاری مراسم میثاق با حضرت امام(ره)، پیمان خود را تجدید می کنیم. 

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد :رمز بقای اسلام، انقلاب، گسترش اسلام ناب و پیروزی بر قدرت شیطانی؛زنده نگه داشتن عاشورا، یاد امام حسین(ع) و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛برخی سعی می کنند آرمان های والای شهيدان را پنهان کرده و دفاع مقدس را در سطح جنگ های معمولی دنیا و در حد عقب راندن دشمنان متجاوز بیان کنند،افزود :مقام معظم رهبری؛خدا، اسلام، حکومت اسلامی، اسلام انقلابی و احکام دینی را آرمان های شهدا اعلام کردند. 

وی در پایان تصریح کرد :امام بزرگوار بر درک وصيت نامه شهيدان تاکید کردند، بنابراین تحقق آن ضروری است. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار