فرمانده نیروی انتظامی گفت: استقلال و امنیت پایدار مثال زدنی امروز کشورمان به برکت انفاس قدسیه حضرت امام خمینی (ره) است.

استقلال و امنیت پایدار امروز کشور به برکت انفاس قدسیه امام راحل است/ تا پای جان برای امنیت مردم تلاش  می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی مزار شهدا که امروز (پنج‌شنبه) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت انفاس قدسیه امام راحل است.

وی تأکید کرد: ‌اگر امروز کشور ما یک کشور مستقل است و ا گر امروز از امنیت پایدار و مثال زدنی برخورداریم همه به برکت امام راحل است.


فرمانده نیروی انتظامی افزود: امامی که با انقلاب اسلامی، ما و مردم را از یک مسیر و حکومت طولانی رهانیده و به سمت اسلام وحدانیت برده است.

سردار اشتری گفت:‌ البته با اینکه کشور ما شیعه بوده و مردم متدینی داشتیم، اما پادشاه و مسئولانی که در رأس کشور بودند دلشان نه با اسلام، نه با امام حسین(ع) و نه با مردم بود، یک اسلام آمریکایی و ما وضعیت امروز خود را مدیون امام هستیم.

سردار اشتری بیان داشت:‌ امروزه می‌بینیم کسانی که در دوران حضرت امام راحل بودند، به آن دوران افتخار می‌کنند، ایستاده‌اند و مشغول خدمت هستند این افراد در واقع باعث سربلندی کشورمان هستند.

وی تصریح کرد: امنیت امروز ما به واسطه دورانی است که در دفاع مقدس روی پای خود ایستاده‌ایم، دورانی که تمام دنیا علیه ما جنگ را شروع کرده بودند، ولی چه شد که کشور تازه انقلاب کرده ما توانست 8سال جانانه دفاع کند، آن روحیه و ایستادگی باعث شد که امروز بتوانیم روی پای خود بایستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: و اکنون حضرت امام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه نورانی امام راحل را ادامه داده‌اند.

سردار اشتری بیان کرد: حضرت امام همیشه می‌فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیب نرسد و ما هم اینک در حضور یادگار امام حجت الاسلام حسن خمینی و در جوار حضرت امام همگی بیعت با فرمانده معظم کل قوا تجدید می‌کنیم و می‌گوییم همانطور که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دست به دست هم داده و با وحدت کلام در مقابل دشمن ایستاده‌اند، ما نیز امروز تحت بیعت مقام معظم رهبری این راه را ادامه خواهیم داد.

وی گفت:‌ هفته نیروی انتظامی با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش شروع شده و معنی آن این است که به دست آوردن امنیت چند بعدی است و همه باید کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: برای ارتقاء کیفیت، آرامش، آسایش و نظم در جامعه لازم است تا مردم عزیز فرزندان خود را در نیروی انتظامی کمک کنند و ما هم با تمام توان در کنار مرقد منور حضرت امام عهد می‌بندیم که با تمام وجود و امکانات برای امنیت، آرامش و آسایش مردم خدمت کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: برای ما تفاوتی نمی‌کند هر کس با هر سلیقه و با هر مذهبی که شهروند جمهوری اسلامی ایران باشد وظیفه ما ایجاد امنیت برای آنان است.

وی تأکیدکرد:‌ پلیس پیام‌آور آرامش، نظم و یار مهربانی برای مردم است ان شاالله با تمام توان این هدف را دنبال کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مرزبانان نیروی انتظامی در 8هزار و 700 مرز آبی و خاکی کشورمان حضور دارند و به طور شبانه روزی در جاده‌ها شهرها وروستاها مشغول به خدمت هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه هیچ سازمانی نتوانسته تاکنون به اندازه نیروی انتظامی به علت تنوع و گستردگی مأموریت‌های خود خدمت ارائه کند، افزود: در 6 ماهه اول امسال نیروی انتظامی بیش از 13میلیون خدمت به مردم ارائه داده و 13میلیون و 400 هزار تماس با سامانه 110 و 500هزار با سامانه 197نیروی انتظامی تماس گرفته شده که همکاران ما به تمامی آنها پاسخ داده‌اند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که خادم مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران هستیم و این را از برکت امام راحل می‌دانیم که اگر انقلاب نبود نمی‌دانستیم سرنوشت ما چه می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: ان شاالله روز به روز در عرصه‌های مختلف بهتر از گذشته به مردم خدمت کنیم، چرا که شأن و منزلت مردم ما طوری است که باید شبانه روزی با آنها خدمت کنیم.

سردار اشتری مطرح کرد: همچینن امام راحل و مقام معظم رهبری نیز خدمت بدون منت را به ما تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به دیدار 2روز قبل فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری گفت: در بیانات مقام معظم رهبری احساس رضایت را دیدیم، ایشان فرمودند که کلانتری‌ها به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی ایران که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد باید بهترین نوع خدمت را به مردم ارائه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از تولیت محترم و یادگار حضرت امام که امروز زحمت کشیدند در بین همکاران بنده و خدمتگزاران نظام حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

*تا پای جان برای امنیت مردم تلاش خواهیم کرد

سردار اشتری در ادامه در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: تا پای جان برای امنیت مردم تلاش خواهیم کرد، هرجا که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌داشته‌ایم، بیشترین نفع شامل حال سازمان و ما شده است.

وی تأکید کرد: سازمان نیروی انتظامی با روحیه جهادی و انقلابی و عظم راسخ خود آماده خدمتگذاری به مردم و تأمین امنیت و آرامش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
به تمام خبر نگاران خسته نباشید عرض میکنیم .خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
به تمام خبر نگاران خسته نباشید عرض میکنیم.خدا قوت
آخرین اخبار