فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هیچ قدرت و توانی نمی‌تواند بر کشوری که بر دل های پاک خیل عظیم مردمانش استوار است، مسلط شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار علی فدوی امشب در آیین بیست و نهمین سالگرد شهادت شهدای خلیج‌فارس و نبرد مستقیم با آمریکا در بوشهر، گفت: امشب به یاد شهدایی اینجا جمع شده‌ایم که نه در برابر نمایندگان دسته چندم شیطان ایستادگی کردند، بلکه در برابر خود شیطان ایستادند و شهید شدند.

وی ادامه داد: شهدای خلیج فارس با شهادت خود دشمن را تحقیر کردند و این تحقیر به میزانی بود که دشمن را به اعتراف وادار کرد که گفتند در سال‌های 66 و 67 فرزندان خمینی آنان را در خلیج‌فارس به چالش کشیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: 100 روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه آمریکایی در خلیج‌فارس اعلام کرد که آمریکا به دنبال ایجاد توانی است تا در برابر ایران قدرت بازدارندگی داشته باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه این گفته وزیر آمریکایی میسر نبود، مگر با پایداری و استقامت ملت ایران در راه خدا و دشمنان خدا، عنوان کرد: آمریکا کشور کوچکی نیست که وزیرش چنین حرفی زده باشد، کشوری است که خود را ابرقدرت می‌داند.

وی تشریح کرد: چرا یک وزیر آمریکایی چنین اعترافی می‌کند؛ آیا به لحاظ ابزار مادی و دنیایی این اتفاق افتاده است؟ خیر اینگونه نیست، چراکه بودجه نظامی آمریکا در سال 700 میلیارد دلار است و ما اگر سال‌ها نفت بفروشیم به این بودجه هم نمی‌رسیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه توضیح داد: این اعتراف ناشی از وجود یک قدرت در ایران اسلامی است و هیچ قدرتی نیست، مگر قدرت خدایی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی 37 سال است که خود را به قدرت الهی اتصال داده و این موضوع هم تثبیت شده است.

سردار فدوی با اشاره به وجود شهدای گرانقدر در سرزمین اسلامی ایران افزود: این سرزمین بر روال اسلام و همه خوبی‌ها قرار دارد و خداوند هم به وعده خود یعنی پیروزی حق بر باطل عمل می‌کند.

وی تبیین کرد: اگر به تکلیف‌مان که خداوند مشخص کرده، عمل کنیم وعده خداوند محقق خواهد شد و هیچ قدرت و توانی نمی‌تواند بر کشوری که بر دلهای پاک خیل عظیم مردمانش استوار است، مسلط شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ما باید خودمان را در دل، زبان و عمل به اثبات برسانیم، چراکه جزو گروه مؤمنان هستیم و باور به وعده خداوند از الزامات مؤمنین است و باید دائم به تکالیفی که بر عهده ما است عمل کنیم و در این رابطه یکی از تکالیف ما این است که هر روز بر توان و قدرت خود اضافه کنیم.

سردار فدوی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی 37 سال است که فرصتی را برای افزایش قدرت خود از دست نداده‌اند و باید همواره بر قدرت خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.