500 هزار دانش آموز خراسان رضوی با پلیس راهور همکاری می کنند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروزدر مراسم قرائت پیام مهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مدرسه شهدای نیروی انتظامی در مشهد گفت: این اقدام نمونه ای از همکاریهای نزدیک و موثر آموزش و پرورش با نیروی انتظامی است.

علیرضا کاظمی افزود: بخاطر اعتماد به نیروی انتظامی بسیاری از دانش آموزان آرزو دارند شغل شریف پلیس را داشته باشند که نشانگر جایگاه ارزنده این نیرو در میان مردم است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش گوی سبقت را از بقیه دستگاهها در همکاری با نیروی انتظامی ربوده است.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: با وجود همه مشکلات و آسیبهای اجتماعی شاهد ضریب امنیت 93 درصدی در خراسان رضوی هستیم.

او گفت: بسیاری از ماموران نیروی انتظامی در راه مصاف با دشمنانی که قصد تعدی به فضای حقیقی و مجازی ما را دارند به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

در پایان این مراسم،پیام مشترک فرمانده انتظامی و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با عنوام 'پیام مهر' قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است: امروز وقت آن رسیده که به لحظه های سبز آموختن سلامی دوباره داشته باشیم و زنگ مهر را با شعار 'همه با هم برای امنیت و آرامش' که همانا نشانه سهیم بودن همگان در حفظ و تداوم امنیت در کنار نیروی انتظامی است به صدا در آوریم.

در این مراسم از دانش آموزان نمونه و فرزندان شهید این واحد آموزشی نیز تجلیل و از تابلو دبیرستان دخترانه نجمه که به نام شهدای نیروی انتظامی تغییر یافته رونمایی شد.

خراسان رضوی یک میلیون و 200 هزار نفر دانش آموز دارد.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.