عضو کمیسیون برنامه گفت: کمیسیون تلفیق با محوریت گزارش کمیته‌های تخصصی و نظر دولت برنامه ششم توسعه را تدوین می‌کند.

"محمدرضا تابش" عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برخی از احکام مورد نیاز قانون برنامه تقدیمی از سوی دولت جامعیت لازم را به عنوان لایحه برنامه ششم توسعه ندارد، گفت: معتقدم مقام معظم رهبری هم در پاسخ نامه رئیس مجلس پیرامون برنامه ششم از دولت خواسته‌اند لایحه برنامه‌ ششم مدنظر مجلس را ارائه کند. 

نماینده مردم اردکان ضمن انتقاد به دولت مبنی بر اینکه می‌توانست قبل از اینکه کار به نامه‌نگاری برسد لایحه برنامه ششم توسعه را به مجلس ارائه کند، افزود: دولت می‌توانست با استفاده از نظرات مشورتی نمایندگان، لایحه جامعی را در این مورد ارائه کند که تبعات منفی کمتری هم داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق رسیدگی به کلیات لایحه برنامه ششم را براساس همان احکام ارائه شده از سوی دولت آغاز کرده است، بیان داشت: اکنون 5 کمیته تخصصی در کمیسیون تلفیق پیش‌بینی شده تا با دریافت نظرات مشورتی نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی گزارش جامعی را ارائه کنند.
 
تابش ادامه داد: کمیسیون تلفیق گزارش کمیته‌های تخصصی را محور و مدار کار خود قرار داده و در ادامه، طی جلسات خود نظر نمایندگان دولت را پیرامون تدوین برنامه ششم توسعه جویا خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: ملاک ما برای جمع‌بندی نهایی برنامه ششم گزارشات کمیته‌های تخصصی کمیسیون تلفیق خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار