ورزشگاه 2 هزار نفری منطقه آزاد چابهار تا 2 ماه آینده افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: با اقدامات انجام شده ورزشگاه سرپوشیده چندمنظوره 2 هزار نفری این منطقه تا 2 ماه آینده آماده بهره برداری می شود.

عبدالرحیم کردی در بازدید مهدی بازارگان معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و تیمسار محمدحسین ملک زادگان عضو هیات مدیره منطقه آزاد از ورزشگاه 2 هزار نفری منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: توسعه ورزش و کمک به ورزشکاران چابهار و مناطق همجوار مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزود: چابهار به دلیل موقعیت اقتصادی و تجاری نیازمند ساخت مجموعه های ورزشی با امکانات و تجهیزات روز است و می تواند میزبان رقابت های مختلف ورزشی شود.

وی ادامه داد: منطقه آزاد عزم جدی برای تکمیل و راه اندازی این مجموعه ورزشی دارد تا هر چه سریعتر مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

وی افزود: این ورزشگاه با زیر بنای پنج هزار و 700 متر مربع و اعتباری افزون بر 160 میلیارد ریال برای برگزاری رقابت های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال و بدمینتون طراحی شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: طرح کلی این سالن ورزشی مدور بوده که شامل سقف گنبدی به قطر62 متر به صورت عرقچین کروی بر روی 16 ستون بتنی قرار گرفته است.

کردی دیگر ویژگی های این سالن ورزشی را قرار گرفتن زمین های ورزشی در مرکز و جایگاه تماشاچیان به صورت پلکانی در محدوده پیرامونی زمین عنوان کرد و افزود: فضای زیر جایگاهها برای رختکن، فضای تمرین، سرویس های بهداشتی، مسیر عبور و مرور و همچنین فضاهای تاسیساتی استفاده می شود.

وی بیان کرد: در فاز توسعه آینده این فضای ورزشی در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع برای ساخت سرسراهای ورزشهای آبی، بدنسازی، استخر بازی، استادیوم های فوتبال و کریکت و مهمانسرا جانمایی شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: مسجد نیمه تمام منطقه آزاد نیز به سرعت در حال کار است و تا پایان سالجاری تکمیل خواهد شد.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: افتتاح ، ورزشگاه ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار