طرحهای اقتصاد مقاومتی برای رشد و توسعه اقتصاد داخلی در آذربایجان غربی عملی میشوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،این خبر را رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی در نشست شورای اداری شهرستان مهاباد با هدف بررسی مزیت ها ، راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی استان اعلام کرد.

ناصر حضرتی گفت : به منظور بهبود شاخص های اقتصاد مقاومتی و به ویژه شاخص های توسعه در استان ، دستگاههای اجرایی برنامه های خود را ارائه داده اند که تصویب شده و با تعامل با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ، تلاش می شود این طرح ها عملیاتی شود.

وی با اشاره به شاخص های توسعه در کشور اضافه کرد : دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای رسیدن این شاخص ها در آذربایجانغربی به استاندارد کشوری لازم است.

جعفر کتانی فرماندار شهرستان مهاباد هم در این نشست در خصوص روند ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن در مهاباد گفت : با توجه به اینکه مهاباد رتبه سوم استان را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن دارد ، از مردم درخواست می شود برای ارتقای رتبه مهاباد ، به سایت مراجعه کرده و اینترنتی ثبت نام کنند.

در نشست شورای اداری مهاباد ، مدیران جدید راهداری و پایانه ها ، راه و شهرسازی ، اداره تبلیغات اسلامی و خبرگزاری ایرنا در مهاباد معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.