اورژانس ۱۱۵ شادگان برای مراسم عزاداری حسینی آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانبی مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: اورژانس ۱۱۵ آمادگی کامل پوشش امدادی مراسم عزاداری حسینی در دهه محرم را در این شهرستان دارد.

حجت الله جانبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم‌ افزود: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شادگان به منظور امدادرسانی به عزاداران در ایام محرم در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا خدمات فوریت‌های پزشکی را به شهروندان ارائه کند.

وی گفت: به دلیل تراکمی که در خیابان‌ اصلی شهر به وجود می‌آید، آمبولانس‌ها در سطح شهر مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز سریع‌تر به محل رسیده و خدمات درمانی را به روی بیمار انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان همچنین توصیه کرد؛ در مراسم عزاداری مراقب سالمندان و کودکان باشید و در صورت هرگونه حادثه با ۱۱۵ تماس بگیرید و مسیر عبور آمبولانس را در دسته‌های عزاداری باز نگه دارید.

جانبی افزود: شهروندان شادگانی در صورت بروز حادثه و یا وجود مصدوم و بیمار در تکایا و هیئات‌ مذهبی بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

وی گفت: این شهرستان دارای سه مرکز فوریت‌های پزشکی است که با ۶ دستگاه آمبولانس و ۲۰ نفر کادر فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.