نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسایی پیکر شهید قوام کیانی پس از 35 سال و پیکر شهید احمد روستایی پس از 36 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهرام دوست‎پرست با بیان اینکه پیکر شهید قوام کیانی پس از 35 سال شناسایی شد، اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید که در جریان تفحص پیکر مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگردانده شد، از طریق انجام آزمایشات دی ان ای شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه قوام کیانی از شهدای مفقودالجسد نهاوند است که در سال 61 به عنوان بسیجی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نایل شد، گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید بزرگوار عصر دیروز با حضور جمعی از مسؤولان نهاوند به خانواده ایشان اطلاع داده شد.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان با بیان اینکه این شهید بزرگوار در زمان شهادت مجرد بود، افزود: در حال حاضر نیز مادر ایشان در قید حیات است.

دوست پرست همچنین از شناسایی پیکر شهید احمد روستایی پس از 36 سال خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید که در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت از طریق انجام آزمایشات دی ان ای شناسایی شد.

وی افزود: شهید روستایی از شهدای مفقودالجسد ملایر است که در سال 60 به عنوان بسیجی در منطقه گیلانغرب و در عملیات مطلع‌الفجر به شهادت رسید.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان گفت: خبر بازگشت و شناسایی پیکر مطهر این شهید عصر دیروز با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان ملایر به خانواده این شهید والامقام اطلاع داده شد.

دوست پرست با بیان اینکه این شهید معزز در زمان شهادت مجرد بود، گفت: در حال حاضر نیز تنها پدر ایشان در قید حیات هستند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.