مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: سردار همدانی با ولایت آمیخته بود و تجلی نگاه رهبری را به زیبایی معنا کرد.

حبیب سپاه تجلی نگاه رهبری را معنا کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ظفری با اشاره به اینکه  شهید همدانی  شخصیتی بود که با اعتقاد به ولایت آمیخته شده بود، افزود: شخصیت وی دارای ابعاد پنهانی بود که محققان و پژوهشگران باید ابعاد وجودی ونهفته او را رصد کرده و آن را برای جوانان امروز تبیین کنند.

وی نقش مستشاری سردار همدانی در سوریه را مهم اعلام کرد واظهار داشت: ایمان، اعتقاد قلبی نسبت به انقلاب، مردم داری، توانمندی در مدیریت و ولایتمداری در رفتار و گفتار سردار همدانی مشاهده می‌شد واین از نشانه های بارز شخصیت او بود.

ظفری با بیان اینکه با رفتن این شهید بزرگوار شخصیت بزرگی را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: سردار همدانی نقش مستشاری مهمی در سوریه داشت و با استفاده از تجربه موفقی که در  دفاع مقدس و با علم،‌ تجربه و ایمان، کاری انقلابی انجام داده بود توانست با مدیریت وتوانمندی و با کمک مردم نگاهی همسو با نیروهای ارتش سوریه  برقرار کند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان تصریح کرد: باید گفت هسته ها و تشکل های مردمی  که هم اکنون شکل گرفته را مدیون اقدامات مدبرانه سردار شهید همدانی هستیم.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.