معاون فنی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان گفت: امسال به نسبت سال‌های قبل 20 درصد اضافه بر سازمان نیرو جذب کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا تیموری با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مأموران سرشماری در رفسنجان افزود: مراحل اجرای سرشماری امسال به‌صورت اینترنتی است و مأموران هر کدام با تبلت اطلاعات خانوارها را ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌بندی و برنامه‌ریزی برای این کار از شش ماه قبل انجام شده است، خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط هر مأمور سرشماری در رفسنجان هزار و 250 خانوار یا به عبارتی روزانه 40 خانوار را باید در طول مدت سرشماری به‌ثبت برساند.

تیموری تصریح کرد: متوسط روزانه هر مأمور سرشماری در رفسنجان باید بین هشت تا 10 ساعت کار کند و آمار و اطلاعات خانوارهای را به ثبت برساند.

وی گفت: امیدواریم که برخی از مردم به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام خود را در سامانه سرشماری و نفوس مسکن سال 95 انجام دهند و با این‌کار مأموران خیلی درب منازل معطل نمی‌شوند و با ارائه کد رهگیری به مأمور، اطلاعات آنها به مدت پنج دقیقه ثبت نهایی می‌شود.

معاون فنی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان کرمان افزود: اگر توسط مردم ثبت‌نام اینترنتی انجام نشود هر مأمور متوسط 20 دقیقه باید درب هر منزلی معطل شود تا اطلاعات را ثبت سیستم کند.

تیموری خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان هزینه اجرای طرح سرشماری و نفوس مسکن شده است که جا دارد مردم همکاری خود را با مأموران انجام دهند تا در 10 سال آینده شاهد آبادانی در تمام حوزه های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و غیره شاهد باشند.

وی یادآور شد: این اطلاعات در تمام طرح‌های عمرانی مربوط به شهرستان نقش به‌سزایی دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار