در سال تحصیلی جاری شناسایی دانش آموزان دارای استعدادهای درخشان در قالب برنامه ملی شهاب در شش شهرستان استان اجرا خواهد شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فردین بساطی رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد : این برنامه با هدف شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر بصورت ملی سال 93بصورت پایلوت در شهرستان دهلران آغاز شد.

وی گفت : این طرح سال تحصیلی گذشته در شهرستان ایلام اجرا و امسال بصورت گسترده تر در چهار شهرستان دیگر شامل دره شهر، بدره، مهران و ایوان اجرا می شود.

وی هدف این طرح را کشف، شناسایی، جذب، هدایت و حمایت تحصیلی، تربیتی و معنوی صاحبان دارای استعدادهای برتر عنوان و تاکید کرد : این طرح از مقطع چهارم ابتدایی آغاز و تا پایان دوره متوسطه ادامه داشته تا زمینه سازی برای استمرار حمایت ها در مراحل مختلف تحصلی از این افراد انجام شود.

بساطی  اظهار کرد : در این طرح پس از شناسایی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی چهارم تا ششم ابتدایی سپس در مقاطع متوسطه اول و دوم و پس از ورود به دانشگاه هدایت و حمایت تحصیلی بصورت خاص از این دانش آموزان توسط این سازمان و بنیاد نخبگان استان انجام خواهد شد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.