مرحله نخست مجتمع فرهنگی، مذهبی مسجد بقیه الله (عج) ایلامی های مقیم مرکز با همکاری و مشارکت ایلامی های مقیم تهران و البرز و شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در این آیین که همزمان با ایام محرم مرحله نخست مسجد حضرت بقیه الله (عج) با حضور حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام تقوی رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه کشور، امام جمعه ایلام، شهردار تهران، قائم مقام وزارت نیرو، استانداران ایلام و قزوین و رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، به بهره برداری رسید.

امام جمعه ایلام در این آیین با اشاره به قیام امام حسین (ع) و برشمردن فضایل حضور در مراسم های پرفضیلت شب های محرم و ارادت مردم استان به ائمه معصومین (ع) گفت: مردم استان ایلام از محبان ولایت و حافظان ائمه اطهار (ع) در طول اعصار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی  گفت : همین شور و اشتیاق، باعث شد ایجاد پایگاه هایی مذهبی و معنوی برای آنها در تهران و مشهد در دستور کار قرار گیرد و در این ایام شاهد 2 اتفاق مهم کلنگ زنی زائرسرا و مکانی مذهبی برای ایلامی ها در مشهد و احداث مسجد در تهران باشیم که امیدواریم باعث انسجام بیش از پیش مردم و عمل به شعائر مذهبی شود.

وی افزود : هم اکنون در استان شاهد ایجاد شور و اشتیاق مردمی برای خدمت بی توقع و بی منت به زوار اباعبدالله (ع) و مشتاقان برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی هستیم.

به گفته وی، به فضل الهی مردم به شکلی خودجوش، از هم اکنون زمینه پذیرایی از زوار امام حسین (ع) را فراهم کرده اند و امیدواریم مسئولان کشوری و استانی نیز به وظایف خود در قبال این موضوع مهم عمل کنند.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.