پاتوق فیلم کوتاه اصفهان از سوی دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی و انجمن سینمای جوان استان اصفهان چهارشنبه های هر هفته میزبان شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در راستای برنامه های سینمایی از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و انجمن سینمای جوان استان اصفهان با عنوان "سینما آینده" برنامه ریزی شده است.
مصطفی حیدری اظهار داشت: این برنامه چهارشنبه های هر هفته از ساعت 17 در محل سالن سینما تک مجتمع فرشچیان میزبان علاقه مندان به فیلم کوتاه می باشد.
وی افزود: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در نظر دارد در فضایی همدلانه فیلمسازان و علاقه مندان را به تماشای فیلم های کوتاه برگزیده ایران و جهان دعوت کند که در این پاتوق بعد از پخش فیلم ها در فضایی کاملا دوستانه نقد و بررسی آثار انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: این پاتوق در اولین برنامه خود به اکران فیلم های کوتاه انضباط، نوسان، آب یخ، تنازع، یکی بود که یکی نبود و خاطرات مخدوش یک دریاچه پرداخت.
رییس دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: دومین هفته از برگزاری برنامه پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران آثار کودکان ابری، دورتر، مترسک ها هم می میرند، شام چند نفره و سایه های های یک شهر اختصاص دارد.
حیدری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه اصفهان می توانند روز چهارشنبه 14 مهرماه ساعت 17 به سالن سینما تک مجمتع فرشچیان مراجعه کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.