مشکل مالیاتی بنگستون به باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد

شجاعی: امیدوارم داورانی در حد و اندازه مسابقات انتخاب شود

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از دپارتمان و کمیته داوری تقاضا داریم تا با تعامل خوب تیم داوری قوی برای مسابقات جام حذفی انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی شجاعی پس از مراسم قرعه‌کشی جام حذفی اظهار کرد:  ابتدا از برنامه ریزی خوب سازمان لیگ تشکر ویژه ای دارم اما از مسئولان دپارتمان و کمیته داوری درخواست دارم که تعاملی به خرج دهند و از تیم داوری در حد و اندازه‌های جام حذفی استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما برای برگزاری بازی با شهرداری بوشهر هزینه‌های زیادی انجام دادیم و برای انجام این دیدار از اصفهان به تهران آمدیم و پس از آن به بوشهر رفتیم و برای برگشت هم همین شرایط را داشتیم و بازیکنانمان صدمات زیادی دیدند و حتی هزینه های زیادی نیز مصرف شد. 

وی در مورد دیدار در مقابل اکسین اظهار کرد:تیم اکسین با کادر فنی مجربی که دارد در حال حاضر صدر نشین است و حتی ما یک دیدار دوستانه نیز با آنان برگزار کردیم، تیم بسیار خوبی است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود به حقش برسد.

شجاعی در مورد اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی به ذوب‌آهن خواهد آمد،‌ گفت: هم اکنون حسینی به عنوان سرمربی تیم مشخص شده و کار خود را با قدرت ادامه می دهد. هدف ما حضور موفق و پرقدرت در جام حذفی هم شرکت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در مورد مشکلاتی که برای بنگستون به وجود آمده گفت: این بازیکن در بدو ورود به تیم ما هم مشکلاتی در خصوص مالیات داشت که باشگاه پرسپولیس باید آن را حل کند.

وی در مورد اینکه هر بازیکنی که از پرسپولیس جذب می کنند دچار مشکل می شود تأکید کرد: این موضوع ربطی به باشگاه خاصی ندارد و در هر صورت آن زمان بازیکنان در تیم ذوب‌آهن آموزش دیده بودند. اما هم اکنون مشکل مالیات بازیکن است که به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود.

سرپرست ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا بنگستون ممنوع‌الخروج شده گفت:‌ما تا کنون سفری نرفته‌ایم که متوجه شویم او ممنوع‌الخروج است یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار