نماینده فدراسیون جهانی شطرنج با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، جفری بورگ نماینده فدراسیون جهانی شطرنج پس از ورود به کشورمان با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه بورگ نماینده فدراسیون جهانی شطرنج ضمن تشکر از میزبانی ایران در این رقابتهای بزرگ به تلاش های فدراسیون جهانی برای حضور رشته شطرنج در رقابتهایی از جمله المپیک زمستانی، المپیک نوجوانان و بازیهای آسیایی اشاره کرد.

وی با اشاره به میزبانی موفق سال گذشته فدراسیون شطرنج ایران در رقابتهای جایزه بزرگ بانوان جهان گفت: با توجه به تجربه خوب میزبانی این رقابتها مطمئینم که ایران می تواند مجددا میزبانی شایسته ای از رقابتهای قهرمانی بانوان جهان در بهمن سال 95 داشته باشد.

 نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن خوشامد گویی به نماینده فدراسیون جهانی شطرنج از میزبانی این رقابتها حمایت کرد وگفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از همه رشته های ورزشی است و در همین راستا از شطرنج و برگزاری رویدادهای مختلف در آن نیز پشتیبانی و  حمایت خواهد شد. ما همواره معتقدیم میزبانی رقابتهای بین المللی به توسعه و پیشرفت رشته های ورزشی می انجامد. فدراسیون شطرنج نیز در تلاش است تا با کمک اسپانسرهای مالی هزینه میزبانی این رقابتها را تامین کند.

در پایان این نشست صمیمی تفاهم نامه میزبانی رقابتهای قهرمانی شطرنج زنان جهان 2017 میان فدراسیون جهانی شطرنج و فدراسیون شطرنج ایران با امضای دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، مهرداد پهلوانزاده رییس فدراسیون شطرنج و جفری بورگ به نمایندگی از قائم مقام فدراسیون جهانی شطرنج امضا شد.

انتهای پیام/



مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان 18 بهمن تا 10 اسفند به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. 64 بانوی برتر شطرنج جهان در این رقابتها حضور خواهند داشت. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار