فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی ماموریت‌های خود را به طور شایسته در بخش‌های مختلف انجام می‌دهد و همه آحاد مردم از این خدمات اثرگذار بهرمند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،ظهر امروز سردار حسین معروفی به همراه جمعی از معاونان در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، به زیبایی وظایف خود را در حوزه امنیت و آرامش به صورت شایسته انجام می‌دهد و از برکات آن، آحاد مردم جامعه برخوردار هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، نیروی انتظامی استان را،نیرویی مقتدر خواند که در همه بخش‌ها در حال پیشرفت است و عملکرد سال گذشته و سال جاری آن، گواهی بر این مدعا است.

وی ضمن قدردانی از وفاق، همدلی و هم افزایی مشترک بین نیروی انتظامی و سپاه گفت: موفقیت‌های شکل گرفته در بین این دو مجموعه، نتیجه اقدام و همدلی مشترک است که بیشترین بهره‌مندی آن نصیب مردم شریف سیستان و بلوچستان شده است.

وی با اشاره به اینکه اصل وحدت، پایه دکترین نظام مقدس ما است، تصریح کرد: دشمنان نظام با استفاده از ترفندها و توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند که وحدت و انسجام درونی در بین آحاد مختلف مردم جامعه را بر هم بزنند که با هوشیاری و هدایت‌های مقام معظم رهبری، این توطئه‌ها خنثی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار