مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 15 هزار سالمند زیر پوشش کمیته امداد این استان، تعداد هشت هزار و 533 نفر مرد و مابقی زن هستند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:تمامی خدمات از جمله پرداخت مستمری، کمک های فرهنگی، اعزام به اردوهای زیارتی، ارائه آموزش های خانواده، اجرای طرح های اشتغال، اهدای جهیزیه به فرزندان و تعمیر و ساخت مسکن در طول سال به سالمندان زیر پوشش کمیته امداد استان ارائه می شود.

وی گفت: توجه جدی به 2 مقوله آموزش و سلامت در زندگی سالمندان ضروری است و در تعالیم دینی نیز به منزلت والای این قشر از جامعه اشاره شده که باید متناسب با چنین جایگاهی به آنان خدمات رسانی کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد این استان تاکنون اقدام های موثری از جمله بیمه های درمانی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای بهبود زندگی سالمندان زیر پوشش انجام داده است.

محبی عنوان کرد: توانمندسازی فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مددجویان و خانواده های زیر پوشش و آماده سازی آنان برای موفقیت در ادامه زندگی از اهداف اصلی کمیته امداد کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: اعزام هفت سالمند موفق و نمونه کهگیلویه و بویراحمد به مشهد مقدس برای زیارت بارگاه امام رضا (ع) به مناسبت هفته سالمندان از مهمترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای سالمندان زیر پوشش بوده است.

چهارم تا 10 مهر هر سال به نام هفته سالمندان نامگذاری شده است.

34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.