نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به الزامات پیشتازی روحانیت در عصر انقلاب اسلامی توجه کرد، گفت: انقلابی‌گری جوهره می‌خواهد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی در کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: از این اقیانوس مواج باید حداکثر بهره را ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: محفل ما امروز به یاد و نام شهدای روحانی است که تعابیر زیادی از سوی پیامبر و ائمه در خصوص علما داریم.

وی گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند؛ علمای شیعه ما مرزبانان هستند و امام کاظم(ع) می‌فرمایند، فقها دژ و قلعه اسلام و پاسداری از حاکمیت دینی را بر عهده دارند.

سعیدی به بیانات رهبری در خصوص انقلابی‌گری اشاره کرد و گفت: بیشتر این فرمایشات خطاب به روحانیون بود که این تأکید یک فلسفه و دغدغه‌ای رهبری در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: رهبری 20 سال قبل فرمودند روحانیت در گذشته پیشتاز بودند که نمی‌دانم در آینده این پیشتازی را ادامه خواهند داد؛ بنابراین باید به الزامات پیشتازی روحانیت توجه کرد و پیشتازی جوهره و شاخصه‌هایی دارد که بدون آن نمی‌توان پیشتازی کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.