آخرین تمرین تیم ملی قبل از رویارویی با ازبکستان امروز در حالی برگزار شد که سه ملی پوش کشورمان در تمرین امروز غایب بودند.

حاشیه های آخرین  تمرین تیم ملی قبل از سفر به تاشکند/ سه لژیونر در ازبکستان به تیم ملی اضافه می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : تمرین پایانی تیم ملی قبل از رویارویی با ازبکستان در پژوهشگاه نفت برگزار شد.

در این تمرین علیرضا جهانبخش ،سردار آزمون و سعید عزت اللهی غایب بودند و قرار است به صورت مسنقیم به ازبکستان بروند و به کاروان تیم ملی بپیوندند.

در ابتدای تمرین تیم ملی اشکاندژاگه شوخی با علیرضا حقیقی کرد که این موضوع سبب شد دروازبان کشوربان به سمت اشکان دژاگه بدود.

برخی از کارمندان پژوهشگاه نفت قصد حضور در محل تمرین تیم ملی را داشتند که اجازه ورود پیدا نکردند و از پشت فنس ها نظاره گر تکرین تیم ملی بودند.

کادر فنی تیم ملی هم در کنار کانکس های پژوهشگاه نفت جلسه ای برگزار کردند و درباره برنامه تمرینی امروز با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

میلاد محمدی ، کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی سه لژیونر کشورمان امروز به تمرینات تیم ملی اضافه شدند.

رضا قوچان نژاد  هم دیروز در تمرینات تیم ملی حضور یافت تا آماده بازی با ازبکستان شود.

پس از تمرین مفرح و شاد ملی پوشان در اوایل تمرین ، کی روش آنها را به دور خود جمع کرد و به گفتگو پرداخت.

پس از دقایقی کی روش برای انجام مصاحبه به جمع خبرنگاران رفت و بازیکنان تیم ملی زیر نظر لوسیانو کروز ، دیگو و جواد نکونام به تمرینات تاکنیکی پرداختند.

در این بین دروازه بانان اختصاصی تمرین کردند و پس از 30 دقیقه خبرنگاران با اعلام کی روش زمین پژوهشگاه نفت را ترک کردند.


برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار