دومین یادواره ' شهدا آبروی کوچه ها ، افتخار محله ' در شهرستان بوکان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم که در محله زندگی نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی برگزار شد ، گفت : ایثار و فداکاری جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستکبران و زورگویان باعث شد که سرافرازی و پیروزی نصیب نظام جمهوری اسلامی شود.

سردار رنجبرزاده افزود : به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی ، ایران اکنون به جزیره امن منطقه تبدیل شده و یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه است.

وی اضافه کرد: با حمایت مردم و با درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی، انقلاب ما به دیگر کشورهای جهان صادر و ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران به الگوی کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه مهاباد بیان کرد : وجود نخستین شهید مدافع حرم استان آذربایجان غربی بزرگترین افتخار استان ، شهرستان و همرزمان آن شهید والا مقام است.

فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم گفت : بسیجیان باید با عمل گرایی و توجه به فرمایش مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری ادامه داد : در گذشته دشمن با سلاح و تجهیزات جنگی وارد کشورها می شد اما امروزه با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم ، جنگ و درگیری را در کشورهای مختلف ایجاد می کند و به این علت همه ما وظیفه داریم هوشیاری خود را حفظ کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید اسماعیل شجاعی نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان غربی تجلیل شد.

شهید شجاعی 9 ماه قبل در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: یادواره ، شهدا ، بوکان ، دومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.