اردوی آموزشی بقا در شرایط سخت به میزبانی جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اردوی آموزشی بقا در شرایط سخت و سامانه واحد مراقبت پایه بهداشتی BHCU  با حضور استان های یزد، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری به میزبانی  استان یزد در اردوگاه علی آباد تفت برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هدف از برگزاری این اردوی آموزشی و مانور بقا در شرایط سخت، کمک به امر سلامت جامعه به‌ ویژه در مناطق محروم است.

احدپور افزود: این واحدها متشکل از تجهیزات تخصصی و تیم‌های عملیاتی سازماندهی شده متناسب با شرح وظایف ماموریتی بوده که متعاقب وقوع سوانح براساس وضعیت زیرساخت‌ها و نیاز بهداشتی و درمانی در مناطق آسیب دیده مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این مانور، بیش از 80 نفر از عوامل امدادی و تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری از استان‌های اصفهان ، مرکزی ، چهار محال و بختیاری و یزد مشارکت داشتند.

ارتقای سطح توانایی و مهارتی اعضای تیم بهداشت و درمان اضطراری در تطبیق با شرایط غیرمتعارف، نگهداری و ارتقای سطح هماهنگی و آمادگی جسمانی اعضای تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری و به روز رسانی و ارتقای دانش و سطح عملیاتی اعضای تیم های بهداشت و درمان اضطراری نیز از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار