فدراسیون جهانی تیراندازی طی نامه به فدراسیون تیراندازی ایران خواستار ارائه اساسنامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان جوان ؛پس از اینکه کمیته بین المللی المپیک خواستار اساسنامه فدراسیون ها مبنی بر دخالت دولت در امور داخلی فدراسیون ها شد. اکنون فدراسیون جهانی تیراندازی هم تقاضای اساسنامه فدراسیون تیراندازی ایران کرده است.

مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگار گفت:نامه فدراسیون جهانی تیراندازی را دریافت کردیم و به زودی اساسنامه فدراسیون را به این نهاد بین المللی ارسال می کنیم. 

نامه فدراسیون جهانی تیراندازی به شرح زیر است:

جناب آقای رییس

کمیته‌ بین‌المللی المپیک ما را مطلع ساخت که به نظر می‌رسد همچنان مشکلات و تلاش‌هایی از جانب مقامات دولتی برای مداخله در استقلال ورزش در کشور شما وجود دارد. بنابراین از ما خواسته است تا فدراسیون‌ ملی تماس گرفته و از موارد زیر اطمینان حاصل کنیم:

1. خواستار ارسال آخرین اساسنامه با جزئیات و همچنین روند تایید آن هستیم.

2. دریافت تاییدیه از فدراسیون ملی که تمامی مسئولان آن فدراسیون توسط مجمع عمومی و بر اساس اساسنامه‌های مربوطه انتخاب شده‌اند و کلیات آنها جنبش  المپیک را رعایت کرده است.

بنابراین ما تقاضا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن آخرین اساسنامه فدراسیون تیراندازی به همراه جزئیات تاییدات صورت گرفته از سوی مجمع عمومی را ارسال نمایید.

لطفا  تاییدیه‌ای از مسئولان فدراسیون تیراندازی که با انتخابات آزاد برگزیده شده‌اند را ارسال نمایید و همچنین ما را از زمان و چگونگی منتخبین مطلع سازید.

ما خواهشمندیم پاسخ فوری به درخواست ما دهید چرا که IOC منتظر جواب ماست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار