دبیر فدراسیون هندبال درباره زمان انتخابات فدراسیون و اطلاعیه جدید وزارت ورزش مبنی بر اصلاح اساس نامه ها گفت: هنوز در ارتباط با اصلاح اساسنامه فدراسیون با ما صحبتی نشده است.

کسی درباره اصلاح اساس نامه صحبتی با ما نکرده استبه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص اردوی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان قرار است که در کرمانشاه برگزار شود، مگر این تیم محروم نشده بود، بیان کرد: ما از سال 94، در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان، اردوهای مختلفی را داشتیم. 

بعد از اینکه مسابقات آسیایی در رده ها تمام می شود، رده های سنی ارتقاء پیدا می کنند؛ به طور مثال: نوجوانان در رده جوانان قرار می گیرند. با توجه به اینکه ورزشکاران رده نوجوانان به جوانان ارتقاء پیدا کرده اند، با کمک هیئت هندبال کرمانشاه و حامیان مالی توانستیم برای تیم نوجوانان تشکیل اردو دهیم که این تیم همان تیم جوانان آینده ما خواهد بود. 

وی ادامه داد من تأیید می کنم که طبق حکم آسیا و به دلیل عدم حضور در مسابقه بحرین، از یک دوره مسابقات آسیایی محروم شدیم؛ اما این حکم غیرقابل تغییر نیست. اگر ما تصور کنیم که به علت محرومیت باید دست روی دست بگذاریم و اقدامی نکنیم، منطقی نخواهد بود. ما همه تلاش خود را برای لغو این محرومیت انجام می دهیم. 

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص زمان انتخابات این فدراسیون، اظهار داشت: هنوز مکاتبه ای نشده است. این اتفاق با تصمیم سرپرست فدراسیون و هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان رخ می دهد. باید تاریخی تعیین و مراحل قانونی آن طی شود.

وی در خصوص اطلاعیه وزارت ورزش مبنی بر اصلاح اساسنامه های فدراسیون ها، گفت: با تکذیبیه ای که اعلام شده، مشخص نیست که این مطلب صحت دارد یا نه؛ اما اگر صحت داشته باشد، هنوز در ارتباط با اصلاح اساسنامه با ما بحثی نشده و شاید هدف، فدراسیون های دیگر باشند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار