نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی از روز سه شنبه 13مهرماه با حضور هفت شرکت داخلی در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جعفرصادق اسکندری با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در ارین شهر اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی معدن از روز سه شنبه 13 مهر به مدت چهار روز در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از مشهد، شیراز، تهران، گلپایگان، تبریز، زنجان، آذربایجان‌غربی و نیز از جمهوری خودمختار نخجوان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در بیش از 50 غرفه و با حضور 150 غرفه دار از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 16 تا 22 شب در این نمایشگاه حاضر شوند.

اسکندری بیان کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برگزار شده و با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در زمینه سنگ، معدن و صنایع وابسته به آن است بنابراین ضروری است که ظرفیت‌ها و قابلیت های این استان در معرض دید علاقه‌مندان و به ویژه شرکت ها قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: در این نمایشگاه، صنایع ساختمان، صنایع سنگ و معدن و نیز ماشین‌آلات وابسته معدنی به نمایش گذارده می‌شود.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.