طرح ارمغان مهر به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت در گیلان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: بااجرای طرح ارمغان مهر از ابتدای مهر تاکنون بیش از دویست و هشتاد و شش میلیون ریال به دانش آموزان کم در آمد و بی بضاعت در قالب پوشاک و لوازم التحریر کمک شده است.

مهدی ولی پور افزود: با مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر سراسر گیلان طرح ارمغان در مناطق محروم به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار اجرا شد که در آن 953 دانش آموز از این کمک ها بهرمند شدند.

وی با اشاره به اینکه 263 داوطلب خیر در این طرح مشارکت نمودند؛ گفت: لوازم التحریر، بسته های بهداشتی، البسه، کیف، کفش و سایر نیازهای ضروری دانش آموزان مناطق محروم روستایی پس از بسته بندی با همکاری خیرین بین دانش آموزان روستاهای محروم سراسر استان توزیع شد.

بهزاد پرستش معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز گفت: ویزیت و تجویز رایگان دارو به دانش آموزان از دیگر کارهای انجام شده در این طرح بود که 20 پزشک داوطلب با حضور در مدارس 485 دانش آموز را به طور رایگان معاینه کردند.

وی افزود: تعدادی از مربیان مجرب هلال احمر طی اجرای طرح ب حضور در مدارس آموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه را به صورت ساده و قابل درک برای این کودکان بیان کردند.

پرستش گفت: این طرح تا پایان مهر ماه ادامه دارد و خیرین و داوطلبان می توانند با مراجعه به هلال احمر شهرستان خود در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.